Inspiratie

Customer lifetime value

Hoeveel is je klant je waard?

Wat is de werkelijke waarde van een nieuwe klant voor je bedrijf? Dit kan een moeilijke vraag zijn om te beantwoorden als je meerdere producten of diensten aanbiedt. Je...
positief denken

Positiviteit leidt tot succes

Na een stap terug te doen, kun je er weer drie vooruit! Je hebt vast wel eens gehoord over de kracht van positief denken. Dit is tegenwoordig een beetje...
doelstelling

Gaat alles volgens plan?

Je bent dit jaar waarschijnlijk begonnen met een lijst van doelen die je zou willen bereiken. Het is maar al te gemakkelijk om die in de loop van de...
website bezoekers negeren

Negeer jij 50% van je bezoekers?

Ongeveer de helft van de bezoekers van de gemiddelde website van een klein bedrijf gebruikt een smartphone. Voor sommige industrieën kan dit nog hoger liggen. Mobiele toestellen eerst Een...
herhaling

Heb jij wel eens een Groundhog Day meegemaakt?

Hoe vaak krijg je in je bedrijf dezelfde vraag gesteld? Krijg je steeds dezelfde pre-sales vraag over een product of dienst dat je verkoopt? Misschien stellen mensen steeds dezelfde...
review sterren

Het houdt niet op bij 5 sterren

Je hebt net een stralende 5 sterren beoordeling voor je bedrijf gekregen, en je zou niet blijer kunnen zijn. "In de pocket!" denk je. Weer een tevreden klant. Die...
geld sturen

Stop met geld sturen naar je concurrenten

Een nieuwe bezoeker heeft je website bereikt. Je hebt minder tijd dan je nodig hebt om deze zin te lezen om hun aandacht te trekken. Bizar hè? Het is...
opvallen-2

De kracht van een sterke UWP

Ik wilde je vandaag een vraag stellen, en ik zou graag je antwoord willen weten. Kunnen je klanten jouw bedrijf herinneren met één korte zin?Je vraagt je misschien af...
Nee is OK

Je hebt echt niet elke klant nodig

Je kent vast het gevoel dat je elke potentiële klant wil helpen. Het is gemakkelijk om te denken dat je een verkoop misloopt als je dat niet doet. We...
stap terug

Een stapje terug doen kan je bedrijf juist doen groeien

Het is heel gemakkelijk om in je bedrijf vast te lopen als je alles zelf probeert te doen. Elke bedrijfseigenaar begint met de beste bedoelingen. Ze willen hun klanten...