#32 Hoeveel is je klant je waard?

22 oktober 2021

De afgelopen week heb ik er al een kort bericht over geschreven op mijn Instagram en nu ga ik hier iets dieper op in, zodat jij de waarde van je klant niet alleen gaat begrijpen, maar ook echt snapt wat het je op gaat leveren.

In deze aflevering ga ik je leren hoe je je customer lifetime value van je klant naar voren haalt en hoe je kunt groeien met deze informatie. Marketing is absoluut niet handelen uit je onderbuik gevoel, maar op basis van data.

Meer

Laatste opnames

#57 Content schrijven voor je lezer of voor Google?

#57 Content schrijven voor je lezer of voor Google?

Vandaag heeft Google de September 2023 update uitgerold en richt het zich wederom weer op helpfull content.Heb je nu content op je website die je puur voor SEO hebt...
2023-08-31_QA

Live Q&A van 31 augustus 2023

Welke tool gebruik jij om e-mails te versturen naar je mailinglijst? Deze tools zijn al snel heel erg duur. Aan de start van deze Q&A heb ik mijn setup...
2023-08-17_QA

Live Q&A van 17 augustus 2023

Je content visueel clusteren is nog nooit zo eenvoudig geweest met Xmind. Ik laat je kort en krachtig zien hoe je dit doet tijdens deze Q&A. Voordat ik deze...
2023-08-03_QA

Live Q&A van 3 augustus 2023

ChatGPT, wat ben je een prachtige assistent! Het is een tool die voor veel ondernemers het leven gaat veranderen. Of je nu een tekst wilt laten schrijven of een...
2023-07-06_QA

Live Q&A van 6 juli 2023

Ludo had een vraag over het Google Analytics 4 menu, deze ziet er iets anders uit dan in de GA4 cursus. Ik heb laten zien waar dit nu staat....
#56 Focus is de sleutel tot snellere groei

#56 Focus is de sleutel tot snellere groei

Focus, focus en nog eens focus. Het is onmisbaar voor de groei van je onderneming. Het is onmisbaar als je goede resultaten wilt halen. Van dat vinkje op je...