2021-Doelen

Wat brengt 2021 voor jouw bedrijf?

18 december 2020  |  5 minuten lezen

Inhoudsopgave:

    Als we naar een nieuw jaar toe gaan, is het een tijd waarin mensen traditioneel nieuwjaarsbesluiten nemen. Deze zijn meestal gericht op het verbeteren van iets in hun leven of misschien op het stellen van een doel.

    Maar hoe zit het met je bedrijf?

    Het nieuwe jaar is een perfect moment om een aantal voornemens te maken die je bedrijf helpen of misschien om een aantal doelen te stellen die je het komende jaar wilt bereiken.

    De eerste plaats om naar te kijken zal je website zijn. Is het een weerspiegeling van wat je op dit moment aan je klanten aanbiedt?

    Je bedrijf veranderd continue

    Een van de meest voorkomende dingen die we zien bij zakelijke websites is dat het bedrijf zich aanpast en verandert, waardoor het nieuwe aanbiedingen en mogelijkheden naar voren brengt aan hun klanten. Hun website verandert echter niet en de boodschap kan een beetje onsamenhangend worden.

    Waarom bekijk je je website niet in de ogen van potentiële klanten en denk je na over de manier waarop deze je bedrijf weerspiegelt? Als je een team hebt, kan dit een oefening zijn waar je samen aan werkt zodat je het voordeel van meerdere standpunten krijgt.

    Het is belangrijk om hier kritisch te zijn als dat nodig is. Je kunt alleen veranderingen aanbrengen als je open en eerlijk bent over de huidige positie van je website.

    Waar je dingen ziet die kunnen worden veranderd of niet duidelijk zijn voor je doelgroep, is er dus kans voor verandering. Maak een lijst van deze veranderingen, zodat je daarna aan deze lijst gaat werken om je website in het nieuwe jaar te vernieuwen.

    Naast je website moet je ook naar je marketing kijken. 

    Wat heb je dit jaar gedaan om nieuwe klanten naar je bedrijf te halen? Misschien heb je geïnvesteerd in SEO of betaalde advertenties. Wat voor Return on Investment (ROI) hebben deze je opgeleverd?

    Neem de tijd om te kijken naar de prestaties van je bedrijf. Kijk naar het aantal leads dat je hebt gegenereerd. Hoeveel van die leads heb je omgezet in verkopen? Wat was de best presterende marketingstrategie die je hebt gebruikt?

    Het nieuwe jaar geeft je de mogelijkheid om de marketingmethoden die goed werken voor je bedrijf te verdubbelen. Voor alles wat niet goed werkt, kun je de balans opmaken en beslissen of het iets is waar je mee door wilt gaan. Door je marketingbudget effectief en verantwoord in te zetten, kun je betere resultaten behalen voor je bedrijf.

    Tot slot moet je een financieel doel stellen voor het nieuwe jaar.

    Zeker met dit jaar zullen veel bedrijven en industrieën merken dat de inkomsten dalen. Het is volkomen begrijpelijk, want we hebben een wereldwijde pandemie gezien die overal ter wereld een ravage aanricht.

    Hoeveel inkomsten zou je volgend jaar willen behalen? Schrijf dat op. Als je wilt, kun je dat opsplitsen in 12 delen en een doel stellen voor elke maand.

    Maak er een missie van voor jou en je team om die inkomsten doelen in het nieuwe jaar te bereiken.

    Website scan

    Wil je een nulmeting uitvoeren op jouw website? Maak dan gebruik van mijn website scan. Ik controleer voor jou de volgende punten:

    • Website ontwerp en huisstijl
    • Conversie Optimalisatie
    • SEO / Online Zichtbaarheid
    • Gebruikerservaring
    • Website Snelheid & Prestaties
    • Beveiliging

    Ook doe ik een Technische WordPress controle en krijg je een compleet rapport met aanbevelingen INCLUSIEF 2 uur van mijn tijd om gevonden problemen op te lossen.

    Wil je meer weten –> Klik hier <–

    Op jouw succes!

    Meer

    Meer tips & tricks

    blog

    De kracht van het blogbericht

    In feite zouden blogs niet relevanter kunnen zijn. Nu steeds meer mensen thuiswerken, aan zelfstudie doen en veel meer lezen, is het de perfecte tijd voor elk bedrijf om...
    lead generatie

    98% van de bezoekers koopt niet

    Gemiddeld is slechts 2% van de mensen klaar om je producten of diensten te kopen als ze je website bezoeken. Wat voor systeem hanteer jij om die overige 98%...
    website veranderen

    Je website aanpassen zonder problemen

    Van tijd tot tijd zul je de content op je website willen veranderen. Dat kan zijn om een aanstaande gebeurtenis of een promotie te vermelden. Misschien heb je een...
    Customer lifetime value

    Hoeveel is je klant je waard?

    Wat is de werkelijke waarde van een nieuwe klant voor je bedrijf? Dit kan een moeilijke vraag zijn om te beantwoorden als je meerdere producten of diensten aanbiedt. Je...
    positief denken

    Positiviteit leidt tot succes

    Na een stap terug te doen, kun je er weer drie vooruit! Je hebt vast wel eens gehoord over de kracht van positief denken. Dit is tegenwoordig een beetje...
    volgers

    Trek meer volgers aan

    Als het om sociale media gaat, kan het erg moeilijk zijn om je te onderscheiden van de massa. Het is niet langer een kwestie van een paar keer per...